Samenwerkende clubs

Vanuit de HWS Voetbalschool hebben wij met verschillende clubs in de regio Deventer en Zutphen samenwerkingen. Dit loopt uit een van het organiseren van een circuit training tot het trainen van teams van de vereniging met onze enthousiaste trainers.

Momenteel hebben wij samenwerkingen met de volgende clubs:

• SV Colmschate '33
  • Sportclub Eefde
  • VV Gorssel
  • Be Quick Zutphen

Wilt u meer informatie over wat wij bij uw vereniging in kunnen betekenen? Vul dan het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Locaties voetbaldagen/techniektrainingen

In de schoolvakanties organiseren wij voetbaldagen op verschillende locaties door Nederland. Momenteel organiseren wij al langer dan een jaar op verschillende vaste locaties voetbaldagen.

Daarnaast organiseren wij op verschillende locaties cyclussen techniektrainingen gedurende het seizoen. Gedurende 10 techniektrainingen werken wij met onze gediplomeerde trainers aan verschillende technische vaardigheden bij de spelers.

Wilt u kijken of wij ook een voetbaldag of een cyclus techniektrainingen bij uw vereniging kunnen organiseren? Vul dan het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.