Voetbaldagen / Summercamps

Voetbaldagen

Tijdens de schoolvakanties organiseren wij voor jeugdspelers in de leeftijd van 6 tot 15 jaar oud verschillende Voetbaldagen in de regio Zutphen/Deventer/Apeldoorn/Zwolle. De voetbaldagen zijn bedoeld voor spelers/speelsters van verschillende verenigingen, iedereen kan dus mee doen!

Wat jij als deelnemer mag verwachten tijdens een HWS Voetbaldag in de meivakantie:

• Een dag vol voetbal en plezier van 09:00-15:00.
  • Verschillende leuke trainingen van gediplomeerde en enthousiaste jeugdtrainers van de HWS voetbalschool.
  • Een veldprogramma, met leuke oefeningen en gave materialen.
  • Leuke activiteiten gedurende de voetbaldag waarbij er leuke prijzen te winnen zijn.
  • Een gezonde lunch, tussendoortjes en drinken (bij de prijs inbegrepen).

Wat jij als deelnemer mag verwachten tijdens een HWS SummerCamp:

• Twee dagen vol voetbal en plezier van 09:00-15:00.
  • Een vernieuwd veldprogramma met gave materialen.
  • Per dag een gezonde lunch, tussendoortjes en drinken (bij de prijs inbegrepen).